Fått gjort mkt i dag

I dag har jag fått gjort mycket saker. Ringt kommunal å lönechefen. Sen har vi varit till FK och dom ska boka in ett möte med oss. Sen har jag också ringt skatteverket. Känns skönt att gjort bort allting. Nu e de bara sjukgymnasten på fredag annars är det lugnt.

Just nu håller Tony på att laga middag. vilken lyx =) hi hi **

I går så var pappa och hämta korgen från vinden. Så nu tänkte jag att mamma skulle måla underedet vitt, blir nog fint när man beställt tyget och fixa de =) Ska sätta in en bild snart ,men jag e lite seg...

Nu ska jag gå å duka tänkte jag =)
Å brudar jag fundera om man skulle ha en tjejkväll i helgen här om alla kan ? =)

P & K

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjejkväll låter bra, har tänkt att det är dags med en sån, det var ett tag sen sist.=) Och jag kan nog komma! Ni får boka in 27 februari för då är ni välkomna på Lilys dop. =) Hoppas att du har det mysigt med magen och att du får det bättre i ryggen. Kram Lisa

2010-01-25 @ 19:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0