Huvudvärk

I dag har jag klivit upp väldigt sent,vaknade av huvudvärk =/ Spolade upp ett bad och la mig där medan min sötis fixade mat. Blev skräpmat i dag eftersom jag inte orka göra nå mat i dag. I morgon ska jag träffa min jobb coach och måste fara dit även om jag inte känner mig kry eftersom att jag måste lämna nå pappaer i morgon. Suck* Annars förutom huvudvärken och att jag tror att jag håller på att bi sjuk så mår jag bra. Magen växer och växer och man längtar hela tiden =) går in i v 22 på onsdag oh den 5 februari ska jag till bm igen. Nu sitter jag i soffan inlindad i täcket och nu tänkte vi kika på en film. Jag får hoppas att huvudvärken släpper. Och att jag är sötsugen hela tiden är jätte jobbigt =/

P & K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0