Lördag ;)

Sitter och spelar lite poker vi e å hälsar på hos ma och pa. Här blir de kassler gratäng till middag =) I kväll så ska vi ta de lungt och vara hemma. Blir inge bowling eftersom jag inte känner att jag orkar pga ryggen. Vi ska iaf se robinson och så hade jag tänkt fara å köpa nå chips å dipp. Vill spela mario bros i kväll också...

Bebisen sparkar hela tiden, mest när jag ligger still i sängen el soffan de e så mysigt =) Tony har känt sparkarna man känner dom tydligt. de blir mer och mer verkligt för varje dag som går =)

Nu så nu ska jag fortsätta spela poker

P & K


Sätter in en bild på min gumma som jag hitta på ma och pas dator =)
Nu e hon inte så liten längre, men ganska liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0