Rubrik

I dag ringde sjukgymnasten efter att jag lämna ett meddelande på hennes telefonsvarare. Jag ska komma till henne den 29 och kolla ryggen hoppas att hon kommer på något att göra med den. =) Jag har lånat en madrass från ma och pa i dag ock ska prova ligga på den och se om de blir bättre på natten iaf. De är en hårdare madrass. Våran säng är så mjuk man sjunker ner i den jätte mycket och visst e de mjuk och härligt, men inte så bra för min rygg. Jag får väll se om de blir bättre. Jag har lånat en vetekudde från tonys mamma som jag använder och de lättar lite grann för stunden iaf. De är bara ryggen jag har haft problem med under gravidteten. De känns som att jag klagar hela tiden ,men har faktiskt aldrig haft sån här smärta. Men jag älskar och vara gravid de är jätte mysigt och underbart. Jag längtar till bebben kommer.

Nu tänkte jag sen ta å vila lite kanske sen handla nå göttans till i kväll. Jag har blivit en gottegris :)

P 6 K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0