Torsdag

I går var jag å lämna prover och ett besök hos bm eftersom min rygg är ont i som f-n. Allt såg bra ut med bebban och mig förutom min rygg. Hjärtljuden låg på 140-152. Sjukgymnasten skulle ringa mig i dag om min rygg, men inte har de ringt nån och jag väntar....hoppas hon hör av sig snart för jag har så ont.

Vi har varit förbi min farmor och farfar i dag å hälsat på hon hade köpte lite bebiskläder till oss så sött. =) Ska skicka efter lite tyg från stoff och stil som jag ska ha till korgen som bebisen ska ligga i =) de e en korg på en ställning å så har man en sänghimmel där över och tyg runt korgen..ja jag e inte bra på att förklara kan skanna in en bild på den nån dag å lägga ut =) Sött e de iaf.

Nu ska jag vila lite min rygg

P & K



Kommentarer
Postat av: tessan

vad roligt det var att se er på BM/BVC mottagningen, det är ju så länge sen sist!

Vad bra att allt så gra ut med bebben!!

Gud vilken stor mage du har :-) jätte fin mage!! vet ni vad det blir??

kram /tessan

2010-01-21 @ 19:39:00
Postat av: tessan

jag menar såg bra ut med bebben :-)

2010-01-21 @ 19:40:08
Postat av: tessan

Absolut! jag tror också flicka :-) det var det första jag tänkte på då jag såg din söta mage :-) vad ligger hjärtljuden på!!

kram

2010-01-21 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0