2 juli

Tony e påväg hemma så sitter å väntar på han =) Gud så skönt att han kommer hem =) Med sig har han våran nya dator som han varit å köpt, roligt att få se hur den ser ut. =) Våran stationära dator den gammla är alldelens för seg den funkar typ inte var på tiden att köpa en ny. Har packat den gammla nu i en låda så får se vad man ska göra med den. Alla bilder å musik har vi stoppat på en liten hårdisk. Nu sitter jag här i soffan med en trött Max brevid mig. Vi har varit på bvc och han har fått sin vaccination för första gången. Å han grät så han fick tårar och de e nog första gången. De skär verkligen i mitt hjärta å se Max så ledsen. sötunge. <3 Nu e han iaf jätte trött orkade knappt äta något så vi får se när han säger till att han e hungrig. Ska fara å handla också i kväll kanske tar vagnen eftersom att de var några dar sen. De e så jobbigt att böka med vagnen när man är själv. Skönt de ska bli att flytta å slippa böka å konka med grejer och slippa alla trappor. Längtar. vill bara flytta nu nu nu.

Nu e de nog inte länge tills Tony dyker upp =) Han väntar sig en stor Puss av mig ;)

Jag älskar min familj *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0