5 juli

Jag e lite uttråkad, max sover just nu efter han fick mat. Man har fullt upp ibland eller helt lugnt. Jag gillar att ha mycket att göra istället för att bli rastlös.

Jag e nog världens lyckligaste som har denna underbara familj =) Jag älskar er.

I dag har jag inte gjort så mycket har varit hemma hela dagen och gosat med Max. I morgon ska jag gå på en promenix med Ida på morgonen sen får man se vad man ska hitta på. Om de e bra väder kanske man far ut till stugan en sväng. De hade varit roligare om Älsklingen också kunna komma ut till stugan men han jobbar. Så i så fall blir de bara jag å Max.

Ska kolla tv tablån å se vad de e på tv i kväll sen ska jag gosa med gossen. P & K


Fotograf Ida =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0