hur ska man göra

I morgon är de onsdag och jag måste bestämma mig om jag ska fara till umeå med mor och far. Tony kan inte följa eftersom att han jobbar. Vill jätte gärna att han ska följa med,men han måste joba så! Jag hade tänkt att moster å jimmie skulle fota magen i deras studio i umeå. De e trist att Tony inte kan vara med på bilderna för de hade jag tänkt. Hoppas Moster kommer hit till kalix i maj så man kan ta bilder på magen och Tony. Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska fara. Kissarna blir ju hemma, men Tonys mamma ska vara kattvakt å fara hit två gånger per dag så de går nog bra,men kommer sakna mina bejbisar. Far jag till umeå kan jag shoppa bejbiskläder å grejer till bejbisen så har vi inte lika mkt sen att köpa. Ja jag får se hur jag gör? Jag vill ju träffa Moster =) Länge sen.

Ja Tony e å jobbar å jag ska göra middag tills han kommer hem de blir fläskpannkaka =) MMM de blir nog göttans =) I dag el i morgon skulle jag behöva dammsuga och diska om de blir att fara till umeå.Jag får se hur jag gör hur som helst så kommer jag sakna Tony.

P & K

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja efter jag gjort bort de här grejerna i slutet av mars så har jag såklart tid att fota dig :) Blir skoj!



Tycker du ska fara till Umeå, absolut! Ibland är det bra att få sakna lite :)

2010-03-02 @ 22:15:49
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0