mat å prat

I dag har jag varit å lunchat med Ida,ickan.Lisa å lilly ;) Vi åt på kina å göttans var de =) Tänkte att jag kunna unna mig lite kinamat eftersom Tony å dom grillat på jobbet i dag. =) Just nu så har jag öppet balkongdörren å kissarna sitter å njuter i solen =) De e skönt att höra att de smälter, sommaren börjar närma sig med stormsteg =) Jag e så lycklig =) jag har världens bästa lila familj å snart får vi en ny familjemedlem känns helt overkligt å helt underbart. Vi längtar=) inte länge kar nu. I morgon går jag in i vecka 32 =)

Nu ska jag ta å lyssna lite på musik länge sen =) I kväll ska jag bara mysa med Tony älsklingen =) snart kommer han hem =)

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0