sväng

I dag har vi varit en sväng på ica och apoteket. Vi skulle hämta ut ersättningen till lillen, men dom hade inte den hemma och vi är utan ersättning så Tony har åkt till luleå för att få tag i en burk på avdelning 56 el apoteket i luleå. De e så typiskt att apoteket i Kalix inte har hemma något och måste beställa. Man ska helt enkelt inte bo här. De var samma sak när jag skulle köpa blöjor till Max ,han ska ha prematur blöjor och inte har dom hemma de så de måste man också beställa. Typiskt! Man får se till att inte vara utan. I morgon ska vi till bvc för första gången med Max. Jag har jätte många frågor så får se om jag får svar på dom. =)


Så nu ska jag ta å mysa med killen

P & K


Jag suger på tummen i bland =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0