happis

I dag har vi varit i happis Jag å Tony. Lillen har varit med sin farmor =) Vi har shoppat julgrejer i happis julstjärnor en julgran å en utebelysning till granen vi ska ha ute. Jag föredrar egentligen en riktig julgran inne, men granarna har ju den där sjukan i år igen dom luktar f-n å tappar alla barr. Så de blir plast.
Annars har vi inte gjort nått annat.

Max har fått en gå stol av sin farmor å farfar i dag =) Han har provat den men måste bli lite längre tåna nuddar bara i golvet. Han tycker nog de blir roligt när han kan fara framåt =)

jag har köpt glögg i dag så de ska jag dricka i kväll till Idol. =)
Julen närmar ju sig ......Man vill som bara julpynta nu men man måste nog vänta ett tag till. Man ser att folk har börjat tända julbelysningar=)

i dag har vi varit å tänt på gravarna e så fint där när de är alla helgona =) vi måste köra förbi i morgon på kvällen å kika. =)


P&K

ska sätta in en bild på gåstolen men min kamera är hos mor å far. De e umeå så de e först efter helgen jag kan fota å lägga upp en bild på den.




Kommentarer
Postat av: Ida

Tack gullet :)

Vad gott med glögg!

2010-11-06 @ 13:11:35
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0