Flitig bloggare

Jag har verkligen haft tid eller ork eller varit på humör för att blogga. Här hemma så målar Tony å Lundberg just nu klart. Å i morgon kommer Tonys farbror och hjälper oss med luftvärmepumpen. Pappa och Tony har satt upp utedelen och inerdelen nu e de bara kvar att dra kablar.

Max har gått å sova klockan 8 och jag känner att jag också skulle behöva sova.
I går vakna Max klockan 7 på morgon han sov alltså från 8 på kvällen till 7 på morgonen *duktig kille*
Tony klev upp gav han mat och sen sov han å jag vidare. Jag vaknade först vid 10 å klev upp och sminka mig så typ halv 11-11 någonting vaknade Max. Vi e sömntutor jag vet ;)
Efter vi gjort oss klar så for vi å hämta Ida och sen var vi å luncha på kina mums vad gott de var =) Max var så nyfiken på alla som var på kina så han kunde inte sova =) Men efter vi ätit å surrat på la jag honom i vagnen och han somna nästan direkt. Vi gick runt stan shoppade litegranna och vi var klar vid typ halv 5 =D Sen for Ida å jobba.

Nu e jag trött så ska sätta mig i soffan å titta på lite tv sen blir de väll å lägga sig.

P&K

Kommentarer
Postat av: Gillasfoto

Hej virrpanna ;)

Jag väljer bilderna till albumet, du väljer om du vill ha nåt utöver det :o)



Puss & Kram :))

2010-10-08 @ 01:53:17
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0