hemma på våran gata

Vad händer hemma hos oss då? Ingenting nu för tillfälligt för jag å Max har farit till mor och far. Tony e å jobbar, men påväg hemåt snart så han kommer hit för de blir middag här i dag. Sen ska vi hem å mysa framför tv med chip och se så mycket bättre =)  Tony måste nog tillbaka i morgon å jag som trodde han kunde vara hemma hela helgen. =/
 Jag har tagit med max gym till mamma och pappa så nu ligger han här å gympar på. Vi har varit på prematur kontroll i onsdags i sunderbyn Max växer som han ska doktorn tyckte att han skulle kunna gå upp lite mer i vikt. Annars tyckte doktorn han e mycket snabbare än andra barn när man räknar mer att han bara är 5 1/2 ¨månader egentligen =) Jag har prova ge Max välling ,men han tycker inte om de måste prova vänja han med de. Och så ska vi börja ge gröt åt han fast han inte tycker om de. Vi ska blanda ner plommon eller nått han tycker om för att han ska äta de =)  Vi får se vad han säger om de. Han älskar iaf spagetti och köttfärsås. biff stroganoff. kalops å sånt som e på burk =)


Sen så längatr jag jätte mycket efter ett paket som Moster har skickat till mig å Tony undra vad de kan vara =)





Kommentarer
Postat av: Gillasfoto

:)

På Måndag bör det nog ha kommit fram till mina hjärtan :o)

2010-10-30 @ 22:10:14
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0