dagen i dag

I dag började dagen med att jag vaknade  07.30 eftersom jag skulle å fixa håret hos frissan. Har sovit hela natten, eftersom Tony varit upp med Max i morse 05.30 för att han var hungrig. Sen så har Tony målat och jag har gosat med Max hela dagen=) På eftermiddagen innan Tony for och träna så var vi och fika hos Maxs gammelfarmor. Där var även gammelfaster å Maxs mormor å morfar. Efter de for jag å Max till hans mormor å morfar medans Tony tränade. Nu har vi sett Idol för ett tag sen och ätit godis gott gott;)Max har gott å sova och han verkar sova lika gott som vanligt, vi får se när han vaknar i morgon för en slurk ersättning. Nu väntar bara sängen. Vill se film, men får se vad Tony säger han ser nå fotboll nu så vi får väll se var klockan blir.




Jag visste att ni ville se en sötis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0