dagvild

Ja hela dagen för mig i går var lördag var helt bombsäker på att de var lördag i går. Och då ska de ju vara söndag i dag men icke de. De e lite jobbigt när man är helt dagvild. Lördag i dag alltså. I morse klev vi upp kring 10 och för ett tag sedan har jag gett lite smakisar till Max å nu ligger han i sitt gym å pratar och sparkar =) I dag ska vi inte göra så mkt bara ta de lugnt å mysa. De e ju ganska mycket bra på tv i kväll.

I går så var vi till Maxs farmor och farfar och hälsa på. De hade köpt en babysitter åt han som han kan ha när han e där =) Han tyckte om att sitta i den =) ska ta å leka med Max nu så.

P&K

Måste bara få säga att jag Älskar min familj <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0