Fredag 24 september 18.30

gI dag har dagen börjat med sovmorgon för min del =) Har varit upp med Max klockan 6 när han vakna för att han var hungrig sen somna både jag och han om och sen klev Tony upp med han och jag sov vidare.=) Så i dag pigg å utvilad. I kväll ska jag mysa med familjen. För när Tony jobbar som han gör känns de som att man inte hinner mysa så mkt.

Vi har ätit middag just för ett tag sen de blev halstrad saltsrömming, potatis å tunnbröd nam nam nam=)

Till i kväll har jag köpt chips å dipp =) Som sagt är beroende ;D

I morgon ska Tony å fiska med pappa så då får man se vad jag å Max hittar på. Kanske en promenad om vädret e bra. I går promenerade jag till mor och far i spörengnet å de e en bra bit tar ca 45 min dit härifrån. Jag var sjöblöt när jag kom fram. Max har nog aldrig sovit så bra i vagnen som i går. När vi brukar komma fram till mor å far brukar han vakna. Nu sov han 3 timmar till i vagnen när jag hade kommit fram =)

Just nu har lill kille somnat så nu sover han nog ett tag tills de e dags för pyjamas å mat för natten.

Sov gött

P&K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0