söt unge

Nu har jag lite tid å blogga. Max har somnat för ett litet tag sedan. Tony slutar äntligen jobba i mogon då kommer han hem. Så skönt att ha honom hemma, I morgon hade jag å Max gå en promenad med vagnen blir inte så mkt promenader när man har bilen hemma =) De vi har gjort sen jag blogga sist är att vi har varit på dop. Savvi å elin söta felicias dop. Sen har jag int gjort så mkt Tony har ju jobba så jag å Max har busat på och varit hos hans mormor å morfar. Jag har fotat lite mkt på senaste tänkte slänga upp några bilder så ni får se. Ska fråga Elin å savvi om jag får sätta ut nå bilder på dopet sen.
 

VARNING för sötunge ;)




jag å Max Innan Dopet








Kommentarer
Postat av: Ida

Han har ju dina ögon, formen och så :)

2010-09-21 @ 21:55:40
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Malin

Han är verkligen riktigt SÖT din Max!! :)

Ha det så bra! Kram.

2010-09-22 @ 09:53:47
URL: http://malinselin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0