Tisdag 28 september grattis pappa

Vaknat för en stund sen....Mina älsklingar sover fortfarande. Dom e så söta där dom ligger å sussar=)
Elin å felicia ska komma hit på en stund. Senare i dag blir de middag å tårta hos ma och pa. Pappa fyller år =) 
Sen i kväll skulle Lundberg komma och hjälpa Tony å måla taket =) Jag längtar tills de e klart så jag kan börja måla trappen =)

Just nu e jag så himla sugen på att förlänga mitt abonemang, och ta en i phone men jag måste kolla först vad de kostar. De skulle vara bäst om nån ringer så man kan deala till sig en för inte så mkt. Men jag vill ha en typ nu =)   

Ja så i dag ska Tony måla taket nu på dagen också. Och senare kanske jag å Max promenixar till mor och far de verkar inte vara allt för kallt ute.

P&K





Max Fotograf Moster =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Men ring till dem och säg att du funderar på att kanske förlänga och om de har något bra erbjudande? :)

2010-09-29 @ 11:22:31
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0