Fredag

I dag e de fredag. I går var de tjejkväll hos Emma blir även tjejkväll på söndag hos vickan =) De e så roligt att bara sitta å surra å äta massa godsaker =) I dag har vi klivit upp tidigt för Max hade tid på bvc. Där han tog sitt ettårs vaccin. De gick bra första sprutan, men den andra grina han till urch e så hemskt att se han gråta och man vet att de gör ont. I går var jag på tillväxtultraljud och bebisen växer som den ska. Ligger med huvudet neråt. De enda negativa som de sa att jag har mkt fostervatten så de vill göra ett glukos test kolla så jag inte har graviddiabetes. Sa att jag inte alls ser ut som en som kan få de, men att de ändå vill kolla så de e säker.  Så jag har tid hos Nina på måndag så får se när jag ska göra de dricka nå sockerlösning å ta nå prov.

Nu i dag så har Tony börja med underarbete hemma. Vi ska nämligen tapetsera i morgon =) Så de e de vi kommer syssla med i helgen eller Tony kommer syssla med de. =)

I dag mat hos mor å far fläskkarre mumma =)


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0