v33

 Tapetseringen är klar och listerna är ditsatta=) Så i dag har vi städat där uppe och varit på tippen med ett släp fullt med skrot.

I dag går jag in i v 33  de var den här veckan Max kom i. Jag var hos bm i går och alla prover såg bra ut och blodtrycket låg bra =) De enda negativa var att jag har mycket fostervatten. På torsdag ska jag på vårdcentralen och kolla om jag har gravid diabetes och om de e därför jag har mycket fostervatten. Mitt sf mått var 33 denna gång och bebisen låg fortfarande neråt med huvudet.  Jag könner mig stor just nu har aldrig varit så här stor hann inte bli de med Max. jag har mycket sammandragningar och de gör ont. Och bebisen trycker upp med rumpan eller benen mot mina revben och då gör de jätte ont kan inte ens sitta upp. Fast de e mycket som gör ont så e de underbart att vara gravid och att vi ska ha en till bebis här hemma så spännande =) så mysigt =) Max kommer bli storebror en liten storebror ;) thii***

Bjuder på bilder i dag


Magen min nu e jag stor =)

snart e busungen storebror =)



Pappa på bild i ramen som Max kollar in =)

Nu ska vi kika på äntligen hemma just nu sparkar de på i magen för fullt de e en livlig bebis. =)
P&K


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt att allt såg bra ut, hoppas du får gå några veckor till med bebisen i magen.. kram

2011-04-20 @ 12:42:43
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0