I morgon måndag

Ja hela helgen har Tony varit hemma =) Vilken lyx ;) I morgon jobbar han då igen...
I morgon är de första långa dagen på dagis i morgon för Max, då början han på riktigt. Kommer sakna han...
Är inte van att vara i från han så mkt.

I morgon efter jag lämnat Max på dagis ska jag fara å köpa vit färg ett par byxor åt Max och lite annat som bröd å sånt.

Nu ska jag iaf gå å mysa med Tony och se tv.

Kan visa en jätte fin bild som Ida fotat den hänger nu på väggen våran i hallen som canvas. Jag fick den av brudarna på dopet.




och en till favorit


Foto Ida


Max så söt


Kommentarer
Postat av: emelie

Vilka otroligt fina bilder

2011-08-30 @ 10:02:07
URL: http://emsip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0