länge sen

De var länge sen man var inne här.....

I går kväll sov Max jätte bra hela natten han somna klockan halv åtta å sov till halv åtta på morgonen utan att vakna en ända gång. Så jag fick verkligen sova =) I natt har han vakna klockan 4 för att komma å sova med mig sen har han sussat vidare till klockan 7. Då han ville ha välling. Sen sov vi vidare till klockan 10. Jag ska inte klaga sova får man göra =) De e så mysigt när han kommer upp och sover med oss. =)

Tony kom hem i går en sväng ,men for sedan tillbaka till jobbet på kvällen. Nu ser jag fram emot tisdag då ska vi på ul igen =)  De kollar upp så mkt hela tiden nu så de inte blir havandeskapförgiftning igen. De ska iaf bli skoj att kika på bebisen igen. =)

Nu ska jag ta en bloggpromenix


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0