05.00

I morse vakna jag av en gosse som stod upp i sängen kl 5 och sa ho ho. Tony klev upp och tog honom till väran sången och då sov han till halv 9 de var lyx. =) Jag hade ställt kl på halv 9 för skulle upp och ringa bm. Så han vakna lagomt till de. Jag ringde och boka tid så ska vara där i morgon kl 10.30 så blir å kliva upp tidigt i morgon. Hoppas Tony e frisk så han kan komma med. Jag är också lite små sjuk, men jag har inte feber eller nått sånt bara ont i halsen och så e jag hostig.

I morgon kommer min ma och pa hem från thailand vi ska hämta dom kl halv 11 på kvällen på Kallax så min faster ska sitta barnvakt åt Max då.

Nu ska jag gå en bloggpromenad och sen slänga mig i ett varmt bad så kanske nästäppan släpper.


P&K

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Men vad skönt att du får må bra under graviditeten :) riktigt lyxigt! :D själv låg jag ju med illamående i nästan 3 månader =/ jag gruvar mig inför nästa gång! Hoppas att du klarar dig från förkylningen!

2011-01-20 @ 12:46:28
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0