presenter från ma och pa

På fredag var vi å hämta min ma och pa på flygplatsen efter deras thailandsemester.
Jag tänkte visa bilder på lite kläder vi fick. Ides inte fota alla Tonys kläder,men fota lite kläder av de jag å Max fick. Tony fick en massa t shirtar mest ed hardy, två kepsar och en mössa, solbrillor.

Max fick foppa tofflor, shorts och knickers 
Kläderna är i lite större stolekar som han ska kunna ha i sommar.
och så fick han de här


en billavong shorta

ibra tröja



Messi tröja =)


detta e lite av vad jag fick





d&g är en klänning

Å så få ni se en bild på min mage

v20






I kväll blir de mys framför tv med varma hjortron å glass=) mumma


P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0