fredag 4 mars tiden bara springer i väg

Nu har jag fått min HTC. Den e jättefin bara de att jag måste lära mig den, e int så tekniskt.
I går var vi iaf till happis å finland en sväng. Vi shoppade bodysar åt Max och ett par byxor åt mig i finland. Sen var vi på Ikea och där köpte vi låda till leksakerna till Max. Å så slinker de alltid ner en massa i vagnen så när man kommer till kassan blir de mer än vad man egentligen skulle köpa.

Max födelsedag närmar sig med stormsteg tänk att han snart blir ett helt år gammal tiden går ju jättefort.
Jag längtar till 1 års kalaset och få baka hans ett års tårta. De kommer bli en messi tröja som tårta men i stället för att de ska stå messi så ska de stå max och en etta. Så de ska jag lyckas baka. Hittade en sida på internet så man kunde beställa marsipan och färger så man kan färga den den färg man vill ha. =) och ett fcb märke =)  Hoppas jag lyckas =) Min farmor ska nog baka tårtbotten till mig behöver en ganska stor så jag kan skära ut den som en tröja =) ja får nog ta hjälp av min mor.

Och tänk till sommaren e vi tvåbarnföräldrar=) e i v 26 nu  Nästa vecka ska vi får se bejbisen igen på ul=)  längtar

nu ska jag snat äta lunch med Ida P&K 



Världens sötaste unge ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hehe jo när man shoppar, lyckas det alltid bli mer än vad man tänkt sig ;)



Istället för marsipan, kan du baka tårtan med sugarpaste! Då slipper du färga marsipianen, vilket är väldigt svårt. Sugarpaste finns redan i nästan alla färger och är lätt att jobba med :)

2011-03-05 @ 22:12:59
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0