;)

hej jag uppdaterar bloggen så ofta så jag tänkte fortsätta med det. I helgen hade jag vara sugen på att ha en hemma fest oftast brukar de vara roligt här.Inte dom senaste gångerna men iaf =) De e svårt att få tag i folk som vill festa nu för tiden.....och att alal ska få bv samtidigt å sånt. Ja iaf så sitter jag nu å lyssna på kapten röd och sånt annat bra =) Så de e inte så smart sitta här å spela musik som man blir party sugen av och så blir de ändå inget. Ja i dag har jag iaf rensat alla barnen kläder å vikt undan allt som e för smått. Nu ska de rensat bland leksakerna också innan tomten kommer med alldelens för många klappar =) Jag längtar till julafton ska bli så kul se barnen öppna sina klappar å bli glada . kanske skulle ta å lyssna på lite julmusik istället för detta.
 
 
Ja ja nu ska jag ta å fixa facet så jag inte skrämmer folk ) ha ha
 
P&K
 
 
sätter in bild på våra tomtenissar dom e gamla
har inte hunnit ta nya i år
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0