...........

Gud vad tiden går fort. Januari redan, tyckte de var nyss Mio var pytteliten och Max också. Max fyller två i år och Mio ett de kommer bli full rulle här hemma i sommar tror jag =) Jag gillar och ha saker att göra hela tiden, men de skadar inte med en lugn stund i bland. =) 

De kommer bli så kul när mio också kan springa omkring med Max de kommer ha så roligt med varandra tror jag. 

Nu när julen e över vill man ju ha sommar, men de kommer gå fort. Så fort de har gått redan så känns de som att sommar är här i morgon.  

Tänkte ni ska få se några bilder på våra prinsar =)


när de var pyttiga


Här e Mio liten=) Foto: Ida

Har inga bilder på den här datorn när Max e pytteliten men här han iaf liten ;)


Jag kan inte förstå hur små dom varit Max 1800 gram och Mio 2200 gram....


 


Kommentarer
Postat av: Anne Forss

så fina barn...

2012-01-28 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0