klaga lite

Vakna upp på fel sida i dag känner mig irriterad. I morgon ska vi fara till happis efersom jag behöver nått att ha på mig och fylla på sminkväskan är ett måste. På lördag e de tänk att vi ska festa och barnen ska vara hos mommo och moffa,men just nu är jag inte alls på humör. Jaha vad ska man hitta på i dag då ? finns inget att göra i den här lilla hålan. Är less på att vika tvätt, städa, tömma diskmarskinen och alla måsten. Är less på allt i dag. Trött e jag också ! Vilket klagoinlägg men de måste man ju också få göra i bland. Ni behöver ju inte läsa om ni inte vill! Nu ska jag lägga mig under en filt i soffan å bli varm fryser som fan och konstant ont i magen gissa om jag är less.............
 
Mio å Max
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack! Haha, ja dina blev lite större och roligt hade vi ;D

2012-12-08 @ 23:22:02
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0