oktober

Ja nu hinner jag blogga igen =) Just nu håller jag på med inskolning med Mio på dagge och de går väll ganska bra. Han e lite blyg men han vänjer sig. Just nu så sover gossarna en stund vi kom hem från dagge vid elva.
 
När gossarna har vakna ska vi packa lite grejer ocg fara å hälsa på mommo och moffa i dag och käka där. Jag tänkte ta å lägga mig i ett bad och koppla av en stund och passa på plocka ögonbryna eftersom min pincett försvunnit spårlöst( sist jag hade den stoppade jag den på ett superbra ställe där inte ungarna skulle få tag på den och ni tror inte jag glömmer borde detta superbra stället).Måste köpa en ny snart. Till helgen ska vi nog kanske festa om fammo kunde vara barnvakt. Har köpt en ny klänning från nelly som e skitfin =) Har beställt en sån där bra bh helt utan band få se hur den sitter ?! =) Och då ska jag dricka cosmopolitan fixat contreu av mamma =) ja nu ska jag ta å packa skötväskan får blogga här nån annan dag igen =)
 
P & K
 
 
En bild för länge sen från leos
Foto fia
 
Mio på sitt dop länge sen nu..
Foto Ida
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0