Insnöad

F-n vad de snöar ute såna hära dagar vill man inte bo i hus. Just nu så vilar barnen de var så trötta båda två så på ca en timme ska jag väcka Maxan. Mio får sova tills han vaknar. Tony tänkte gå ut å skotta lite grann ialla fall så man ta sig ut. Vad ska man hitta på i dag då blir väll att hålla sig inomhus iaf. Vi måste väll fara å handla nå käk ,men vad ska man göra till middag ? 


Ja i morgon e de dagis hoppas man tar sig dit blir å ta vagnen eftersom Tony jobbar. Så om dom inte skottat så tar jag mig inte dit. Vad de skulle vara skönt att ha två bilar när de är sånt här väder iaf. Vagnen går inte så bra när de snöat de blir som att ploga sig fram man skulle ha kedjer på hjulen riktiga vinterdäck. 

Nä nu ska jag ta å sätta mig i soffan å kika på tv en stund medan barnen sover

P&K 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0