Myskväll i kväll hos Ida

ÅÅÅ vad jag saknar min Tony, men i morgon kommer juh han hem ;)

I dag har jag ätit en god nacho tallrik efter min praktik när jag slutade. Å när jag kom hem och in i köket så har vi fått en ny fläkt, vaktmästaren har nog varit in i dag när vi inte varit hemma. De såg ut som ett bombnedslag i köket med kryddburkar överallt å allt annant vi haft på fläkten, så de var bara att börja städa å fixa. För ett tag sig tog jag mig ett varmt bad skönnntttt. Nu väntar jag bara att klockan ska bli sju så ska jag börja gå till Ida. Myskväll där i kväll myyssiiggtt med Idol å Goflickorna.


Kommer sakna min älskade sötis som jobbar i luleå enda till i morgon blir ensamt i natt utan dig Puss å Go  på dig ;)



Lite bilder från fester (Bilderna är ganska gamla)










Saknar dig älskling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0