Trevlig Kväll

Tacokväll i går vilken toppen kväll ! De e så roligt å träffa vännerna =)  de var synd bara att inte alla kunde komma =/
 Nu har Tony farit i väg å jobba de hade bara ett uppdrag sen kommer han hem å då ska vi äta middag hos ma och pa de blir potatisgratäng å älgkött. Fast jag får fläskfile i stället äter inte älgkött. Jag tänkte ta å snygga till mig lite håret står åt allla håll och sminket tvättade jag inte bort i natt när jag kom hem så himla trött så ni kan ju tänka er hur jag ser ut. =) Bäst att fixa annars om man går utanför leggen så skrämmer man väll livet ur folken =) ha ha ja ja säger bara de att kvällen i går slutade de med skratt å skratt och full mage =)  ni e underbara mina vänner. Å förresten rätt person åkte ur idol =)   

Ha en trevlig Lördag
Heippa Heippa
P & k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0