free

Ledig i dag. Nu har jag inge schema nå mer å de känns jätte tråkigt tycker att de e roligt att jobba som man få i hop nå kosing. Men som tur är så ska jag få jobba i september när en ska ha semester. =) i går så satte Tony å tonys pappa upp lister i vårat sovrum så romantiska lister med medaljonger på. Ska slänga upp en bild på dom snart.  I dag ska jag bara ta de lungt vi ska å handla å lite så.

De e länge sen jag har hunnit umgås med mina sköna bönor =) har varit så mkt jobb.

P & K



Kommentarer
Postat av: joakim berg

Var med och svara på en fråga på min blogg och vinn en länk till din blogg:)

Äger östergötlands överlägset största blogg med över 4000 läsare om dagen så ta chansen och vinn lite extra pr=)

lägg gärna till på bloglovin med så lägger jag till dig:)

2009-09-06 @ 01:36:46
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0