Söndag

Min älskling är och jobbar i dag, men han kommer hem i kväll mysigt ska de bli. Jag har ätit middag hos mamma och pappa i dag de bjöds på laxllåda =) Sen har jag promenixa hem kallt kallt. -10 grader. Så längtar tills Tony kommer hem och värmer mig. Jag har ont typ i alla leder känns de som i låren, ryggen och armarna så försöker strecha går inte så bra. Ha ha ni skulle se hur de ser ut, som en valross som ska vända på sig jag känner mig inte så smidig.

Jag måste och säga stt jag är så glad för allt som ska hända i framtiden. Känns spännande och roligt. =)

Snart e de torsdag =)



Hon e för söt när hon kollar i kors ;) '

Zorran


Kommentarer
Postat av: Nadia

vad känns spännande? ska du ha bäbis? ;)

2009-12-13 @ 19:17:10
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se/
Postat av: Nadia

Ååååhhh... Grattis! :D Gud vad fruktansvärt roligt! :) Bamsekram!

2009-12-13 @ 22:23:30
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0