Lördag å söndag

Ja nu e de söndag,helgen har varit trevlig och rolig.

Lördagen började med att vi inte kom på vad vi skulle göra på kvällen,så vi bokade bowlingen. De var jag rickard å tony som for å bowla kl 20.00 till halv 10. Vi hann spela fyra serier jag vann tre av fyra (applåder) =) Jag vann tomm över Tony som jag inte brukar göra hoppas att jag blivit bättre och att de inte var turen =) På bowlingen träffade vi några bekanta som ville att vi skulle komma å hälsa på, så rickard var snäll å körde oss till gammelgården där dom bodde. Dom bodde jätte fint å mysigt. Vi satt å surrade där å tony tog sig nån whiskey sen vid kvart över ett for vi hem. Natten slutade med lost å poker på internet.

Sönadgen började med att pappa ringde å väckte oss vid halv 11 å tyckte de var dags att kliva upp för att vi skulle fara på skoter tripp. De var jag min faster hennes man, min mamma och pappa som for på trippen. Vi körde jag alltså jag vet inte riktigt vars vi var å gyrra, men man kan säga att vi var överallt. Vi körde som lite vilse å i djupsnö upp för berg å efter skoterleder å på isen. Vi var påväg till sangis men vi hamnade tillslut vid lappbäcken infart.När vi kom på var vi var. Vi fortsatte å körde till mormor som bor i karlsborg sedan så for vi vidaare mot kalix. En lång dag å kall=) Nu sitter jag i soffan hemma å myser med lill gumman i famnen och har ont i rumpan efter allt guppande =)

I kväll blir de tv tittade å mys.

P & K



Kommentarer
Postat av: tessan!!

om ni hade lite att göra under Lördags kvällen så kunde ni ju gärna ringa och höra vad vi gjorde??? /tessan :)

2009-02-24 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0