Lista å Väggtext ..

Här kommer en lista jag snott från Ida som i sin tur snott av Emma, här kommer den i alla fall.
Längt ner kommer bild på min väggtext.



Vad heter ni? Camilla och Tony
Hur träffades ni?  Ute under barnens dag
Hur länge har ni varit tillsammans? 6 år i år i augusti
Är ni förlovade? Japp
Bor ni ihop?  jajamenn
Har ni barn? nej
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? Jag ,om jag inte kör med högklackat då kör jag som en kärring =)
Kommer du ihåg er första kyss? jajamenn
Vem sa "Jag älskar dig" först?  Jag tror jag ;)
Vem är äldst? Tony
Vilka stjärntecken är ni? Tvilling och oxe
Vem fyller först på året? Tony
Håller ni i handen på stan? Jo i bland
Vem är längst?  Tony
Vem sjunger bäst? Tony
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? nej inte de
Vad har ni gemensamt? mycket
Blev du kär i första ögonkastet?  Ja de kan man säga=)
Har ni någon speciell låt? Nej, tror inte de
Har ni några "fri kort"? nää
Har ni stora framtidsplaner? Ja de har vi =)
Har ni gråtit i varandras armar? Jo
Har ni varit utomlands tillammans? Jo turkiet och cypern =)
Vilket är ert bästa minne? När vi förlovade oss på julaftonmorgonen och utlandsresorna.
Vem lagar bäst mat? Vet inte riktigt, Tony är faktisk duktig att laga mat.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på tv ,myser till film.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jo nästan alltid.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej näsbyn--kalix
Blir du lätt svartsjuk? Jo ibland
Brukar ni bråka? Jo ibland
Ringer eller SMS:ar ni mest? hmm ringer
Vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? Allt är fint tycker om hela kroppen =) Musklerna är fint ;)
Brukar nån av er prata i sömnen? Jo Tony =)



Här kommer väran väggtext vi stoppat upp i sovrummet vad tycker ni ???





Kommentarer
Postat av: Ida

Det blev ju snajsigt!

2009-03-19 @ 22:45:40
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Gilla

Hej gumman :o)

Den här gången kommer jag själv utan Jimmie, och jag kan inte göra Lammracks, tror iofs inte att d e svårt men jag har aldrig gjort det !

Det du har missat där gumman, det är att racks kan man absolut inte genomsteka, då blir dom sega och smakar kofta !

Och du tycker ju inte om rött kött !!!?

Men det får vi träna dej på först ;)

Eller hur ?

Ha en mysig Lördag och hälsa Tony med "magen" ;)

Kraaaam

moster...



2009-03-21 @ 22:45:18
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: moster

Vad betyder det som står på väggen ?

2009-03-22 @ 23:54:17
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0