Lördagen bestod av foto å god mat å lite rock an roll =)

Hej i går så började dagen med att jag,Tony,Ida ,Moster å Jimmie styrde kosan mot savvi å Elins hus =)  Ida skulle fota Viktor. Moster å Jimmie hade med sig studioljusen som Ida fick låna å vet ni hur fina bilder de blev =) Kolla på Idas blogg =) Hon e ju bara såå duktig min gumma =) Viktor e så himla söt ;) Sedan efter Ida fotat for vi hem till Ida en sväng  och sedan vidare till kalleborg =) Där åt vi peppar stek å nån friterad potatismos å en jätte god sås mums =) Jimmie var så klart kocken ;) Synd att jag inte hade med kameran i går =/ Vi spelade iaf guitar hero och jag vann inte som vanligt måste träna mer =)

Ja en super bra Lördag =)

Å i dag så är de nog sängläge för jag e trött å har lite ont =/ Å Moster å jimmie har styrt kosan mot Umeå längar tills ni kommer hem i gen =) Men skåningarna blir kvar till torsdag =)
 ska be moster skicka mig nå roliga bilder så kommer lite senare 


P & K
Glöm inte kika in på Idas blogg......

Kommentarer
Postat av: Ida

Sötis :)

Är Jimmie kock också eller ngt? Friterat mos lät spännande :)

2009-03-08 @ 21:46:54
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Ahaaa, fan vilket lyx att få kockmat :) Visst inte att de haft restaurang..

2009-03-08 @ 22:50:53
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0