Trötter

Jag är så trött försökte vila på soffan ett tag,men gick inte katterna springer fram å tillbaka hela tiden. ÅÅ jag vill vila,men katterna vill störa mig hla tiden.

I dag fick vi inte väggtexten så den kommer nog i morgon Längtar....Vill sätta upp den =)

Har inte gjort så mycket i dag klivit upp tidigt varit in på af en sväng. Sen så har vi varit hälsat på tonys ma och pa tagit de lungt. Ätit kyckling till middag i dag mumma =)  Nu ska jag se 50/50 och försöka vila får se om katterna tillåter mig att göra de.
Jag flummar =) Detta e jag i ett nötskal ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för väggtext? :)

2009-03-12 @ 19:54:11
URL: http://annelieduvmo.blogg.se/
Postat av: moster

Han verkar vara på bättringsvägen men har så himla ont i magen med diarré, så vi får se hur det går !

Kram

moster.

2009-03-13 @ 17:14:47
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0