Kattsnuva och shopping.

I dag har vi varit till Happis och shoppat lite grann =) Jag har hittat de jag skulle köpa ett par vita lyktor till hallen =) Jag hittade dom på sästötex i finland =) Gud vad dom har mycket fina lycktor. vi har också handlat fika till jag fyller år =) Jag ids inte baka jag e inge bra och de e tråkigt =/ Jag har också handlat en ny matta till katterna som är vid lådan så de inte drar ut så mkt sand. Jag har också köpt två små ljuskoppar på mitt ljuva hem och ett fruktfat från finland så nu e de jätte fint på vardagsrumsbordet =)

Våra sötisar har kattsnuva så de nyser hela tiden =/ atjjooo låter dom. Dom har fått de fast dom e vaccinerade mot de.=/ De e inge farligt , bara dom inte tappar aptiten eller får jätte hög feber. Så man får hålla lite koll på dom. Dom kan ha de i flera veckor innan de gå över. För Zorro håller de på att gå över för iaf, han har haft de i en vecka. =)

I kväll så ska Tony å se fotbolls final hos lundberg så jag ska se lite tv och mysa med zorro och tindra ....



P&K



GOSIGA SÖTNOSAR ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0