Tisdag

I dag for vi till happis vid kl 13.00 vi hade inge att göra =) Rickard tonys bror följde med. De var mest rickard som shoppa jag köpte bara ett par vantar. Sen så var vi å åt på leilani göttans =) Jag åt fyra små rätter.

I kväll så har jag vilat när Tony var å träna så mys med kissarna vid sig =) Sen så for jag till Ida gumman å åt mandariner å såg idol. =)

Nu när jag kommit hem har jag ätit ost å kex de var gött =)

I morgon blir de middag med mamma. Tony min älskling ska å fiska med pappa så de ska övernatta i stugan. så de blir å sova ensam hemma med kissarna =) Så jag e ju inte ensam. ;)

Nu så e de dags att krypa under täcket å mysa.


P & K




Nyss var de sommar nu snart e de vinter...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0