Onsdag Tony kommer

I dag kommer Tony hem från en veckas jobb och blir ledig en hel månad å vad skönt att ha han hemma med oss=) Under den här månaden händer mycket ,allt ska packas å vi ska flytta =) Jag längtar tills man har flyttat å kommit i ordning. Just nu så är jag  och Max hos min mor å far å hälsar på vi har gått hit med bärselen de är inte så långt från oss så jag testade den och de gick bra. Tur att de började att rengna när vi kom fram och inte när vi gick. I dag blir de bara att ta de lugnt hemma och jag ska nog packa lite grann om jag orkar. Skulle behöva fixa lite mer kartonger också.

Nu måste jag nog äta någonting är jätte hungrig.

Slänger upp nån bild


Jag å Max i stugan


mormor å max


Vi ligger å sussar i hängmattan i stugan


sommar i stugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0