Snut

En händelserik dag i dag =) När vi hade varit på Em i dag å beställt soffan så körde vi vägen där vi kommunhuset och ni tror inte polisen stod där i kurvan och jag var utan bälte. Brukar faktiskt vara duktig på de där med bälte, men just i dag hade jag inte på mig bältet. Började i ren panik att spänna fast mig. Polisen såg att jag inte hade på bältet så han sa såg att du inte hade på bältet och jag sa att de hade jag visst och sen svor jag och sa att vi parkerat på kommunhuset parkering och att jag inte han spänna fast mig. Han gick då tills Tony sida och Tony fick blåsa och visa körkorten sen sa polisen glöm inte att sätta på dig bältet nästa gång...

Pust Där hade jag tur =)

P & K

Kommentarer
Postat av: katarina

Hej

spänn fast dej nästa gång du måste tänka att du är ju två.

2010-02-20 @ 09:02:06
Postat av: Ida

Ja jag tyckte väl nästan det. Den soffan som var som i början nästan eller?

2010-02-20 @ 15:06:13
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0