Dags att göra nått

I dag har jag typ gjort ingenting i dag. Men tror jag måste ta å dammsuga lite grann iaf. Zorro å Tindra ligger å sover och jag väntar på ett mess av Tony som han skulle skicka när han e påväg hem. Så jag ska gå å göra mig klar för dagen. Måste sminka mig och byta nå kläder man kan gå ut i. E så less på alla kläder jeansen sitter alldelens för tajt så göra bara ont å ha dom och känner mig inte så fin i mjukbyxor å t shirt. Känns som att de skulle vara mycket lättare med sommar bara ha en tunnika på sig en kjol eller vad som helst. Får ta å hitta nå kläder i garderoben som man kan ha. I kväll ska Tony å äta smörgåstårta hos lundberg som fyller 30 så jag vet inte vad jag ska hitta på kanske bara vara hemma å mysa med kissarna å kika på lets dance. Ja kanske man skulle ta å börja dammsuga så man sen kan göra sig ordning. På lördag hoppas vi på fin fint väder så de blir att fara till stuga åka skoter å grilla korv =) På kvällen ska vi se film med savvi å elin =)

P & K




Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Vi får ta och göra det då jag har gjort den här sista tentan någon gång :)

2010-03-21 @ 19:38:54
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0