........................

bloggar inte så mkt nu för tiden så jvla less på bloggdesignen behöver en ny nu!
Vet ni nån som gör bloggdesigne kan ni ju slänga in en kommentar......

Ja just nu så är jag hos mor och far  och ska käka middag här blir lasange mums =) Tony jobbar så jag å Max längtar tills han slutar så han kan komma hem å mysa med oss.
I går åt vi korvsoppa hemma hos oss de e jättegött en av mina älsklingrätter =) De var ju också farsdag i går men vi firade inte den så mkt. Vi var å hälsa på min farfar och åt en bit tårta. Sen så myste jag och Tony hela kvällen. Han har fått vara hemma hela helgen eftersom att de inte var nå uppdrag i helgen så de var så skönt att ha honom hemma.

Pappa fick en present av mig på lördag =)

nu ska jag inte sitta här nå mer Maxan ligger å vila kanske ska gå å vila med han e trött som vanligt ;)

P&K

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack :) Jo det är lite bättre. JA vi får ta och julbaka :)

2010-11-15 @ 16:26:03
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack :) Jo det är lite bättre. JA vi får ta och julbaka :)

2010-11-15 @ 16:26:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Jo jag kan hjälpa dig. Du kan ju komma hit någon dag så hjälps vi åt och kommer fram till något fint om jag kan. Tycker det är lättare göra om personen jag gör åt är med.. Kram

2010-11-17 @ 16:40:09
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0