frelörda

I går så bestod dagen av god mat och på kvällen godis,chips å dipp till Idol och Tony drack nån öl. I går fick vi igång luftvärmepumpen våran så nu e de varmt å gott i huset. =) I dag så har vi inte hunnit göra så mycket. Max har ätit lunch biff stroganoff och de tyckte han mkt om =) Nu så vilar gossen ett tag å Tony e ute och sätter kablarna från luftvärmepumpen i lister. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer i dag. Men i kväll ska vi nog se film och bara mysa på.  

Snart ska vi brudar köra i gång med halv åtta hos mig ;) Jag längtar =) ska bli riktigt roligt =)

Nu ska jag ta å ta en bloggpromenad och läsa aftonbladet.

P&K

bjuder på en bild


på Max i pyjamas

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack :) Njaa, tyckte inte det var så bra att Linda åkte ut.

2010-10-24 @ 22:45:46
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0