1 september

i dag har vi varit på bvc besök vågen stod på 7090 och längden på gossen är 63 cm. De var också dags för vaccin å den ena sprutan grät han bara lite grann, men den andra gjorde ont. Då grät han mycket. Gör ont i mamma hjärtat när han gråter så.

Sen så har han provat banangröt när vi kom hem och de var INTE bra för hans lilla mage han har haft så ont bara grina hela tiden efteråt. Nu så sover lilla gossen gott här brevid mig. Han e så söt lill hjärtat.

Tänkte visa lite bilder nu på gossen








Han e bara för söt


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Tack :D grattis själv till Max!! En riktig sötnos :D Jag vet att vi sågs på lågprismarkanden när jag fortfarande var gravid och jag skulle säga grattis då, men jag var lite stressad då så jag glömde helt och hållet bort!! :)



Hoppas att det gått bra, fast Max fick en jobbig start! Hur mkt för tidigt kom han?

2010-09-01 @ 20:37:25
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Låter inte kul alls! Trist avslutning på graviditeten =/ men huvudsaken att ni båda mår bra :)

2010-09-02 @ 16:51:00
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0