31

I dag är jag i v 31 och magen bara växer å växer. Jag har sammandragningar lite då och då och jag längtar bara att de ska bli så varmt så man slipper så mkt kläder vill helst bara gå i klänning och bellerina skor. Jackan min går precis i gen jag tror inte den kommer gå att stänga på nån vecka. Ryggen värker men min älskling masserar ryggen varje dag han e så snäll =) Men måste köpa en ny massage olja för den är nästan slut.

 Jag försöker iaf ta de lugnt så gott de går med en ett åring som e överallt ;) Men de ska nog gå bra när Tony far å jobbar bara jag inte stressar så.

Vad händer annars då ja i dag har vi varit hos min ma och pa så Max har busat på. Annars har vi inte gjort så mkt. Jag hade tänk gå å koka te å ta mig nån smörgås e hungrig som alltid känns de nu för tiden sen blir de BB och godis =)

Jag e verkligen världens lyckligaste jag e så glad att vi snart ska bli tvåbarnsföräldrar och har världens bästa familj, jag älskar er så otroligt mycket.


Den här bilden har Ida fotat =) Visst e hon duktig =)

 


mina sötisar


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Ojj vad fint kort! :D

2011-04-09 @ 08:30:26
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0