Bada

I går badade Max badkar innan han gick å sova så han sprang runt i morgonrocken.








Mio låg å sov i går kväll under tiden Max bada, men sen vaknade Mio och hade jätte ont i magen. Har ännu lite prutt i magen jag hoppas han inte behöver vara så nå länge.







I går kväll såg jag filmen smekmånaden har sett dn en gång tidigare och tycker den e bra å rolig =) Fast jag somna i slutet som vanlig gör alltid de i filmer inge roligt att se film med mig ;). Tony får alltid säga slutet åt mig dan efter. I bland lyckas jag hålla mig vaken, men de oftast då jag sitter upp.i soffan =) I går såg jag filmen i sängen med Mio myyysss...

I dag ´kommer älsklingen hem senare..och snart kommer Ida hit å hälsar på =)



Max e goo med lillebror


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0