Bloggtorka

Ja här e de bloggtorka..Tony jobbar den vecka, men varit hemma hela helgen vilken lyx ;) De jobbar ju bara på helgerna om de kommer båtar och eftersom de e så mycket is så fastnar båtarna hela tiden och därför e de lite. I går var vi iaf på promenix i de fina vädret var till gallerian en sväng och fika och mötte även farbror rickard där. I dag ska savvi , elin å barnen komma hit snart och efter de tänkte vi promenera till min farmor där de blir middag i dag. =) Köttsoppa=)

Sen så kan jag berätta att jag har förlängt mitt abonnemang på mobilen och tagit en ny telefon de blev en HTC desire HD =) så den kommer nästa vecka. =) Jag är inte så tekniskt , men jag får ta å lära mig =)

Tony ger den som en tidig födelsedagspresent sötisen min ;)


Ja nu ska jag ta å läsa lite bloggar

P&K

Ingen bild i dag eftersom de inte finns nå mkt bilder på stationära .....


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja när du vill, när passar att fota för dig?

Kul med en ny mobil! Då måste jag ju få komma och testa den så jag vet om jag ska beställa en sån, haha ;)

2011-02-28 @ 00:23:33
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja vi får ta det snart. Vore fint med utebilder och bilder inne med Max också :) Ja den är nog jättebra, mobilen! Kram

2011-02-28 @ 10:24:15
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0