länge sen

Nu e de länge sen jag satt mig ner å skrev nån rad.

Jag har inte som tid när Tony jobbar. I dag har Tony kommit hem har tagit komp eftersom vi ska på tillväxt ul i morgon. Egentligen skulle han gå av i morgon, men jag får ha honom hemma redan i dag =) I dag har vi varit å hälsat på Maxs farmor å farfar där har han busat på med vovvarna =) Sen har vi varit hemma möblerat om i Maxs rum och flyttat in hans säng från vårat sovrum till hans rum.Nu sover han i eget rum och än så länge sover han gött har vaknat en gång för att han tappa tutten ,men annars verkar de inte vara nå problem. Jag kommer nog sova oroligt i natt att han inte sover inne hos oss. Men jag vänjer nog mig.

Imorgon blir de å kliva upp lite tidigare jag ska ta å hoppa i badet på morgonen. Och sen ska Max vara hos sin farmor och farfar under tiden vi far på UL.

Just nu så mår jag jätte bra förutom att jag har jätte ont i ryggen. Magen börjar vara i vägen och bebisen trycker mot mina revben och lungor. Men de e så mysigt när man ligger på kvällen och ser tv och de rör sig och man ser på hela magen hur den sparkar. Ska ta nån bild i morgon på magen och sätta in.

Nu ska jag kika på sofias änglar

P&K



Sötungen våran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0